Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу активно досліджуються стан функціонування системи освіти м. Києва, ефективність науково-освітніх інновацій та педагогічних технологій освітньо-виховного простору, накопичується  інформація про рівень знань, умінь і навичок учнів для прийняття ефективних управлінських рішень з метою підвищення якості столичної освіти.

У 2018 році учні гімназії брали участь в онлайн тестуванні: Математика: готовність до державної підсумкової атестаціїІсторія україни: готовність до державної підсумкової атестаціїУкраїнська мова: готовність до державної підсумкової атестації. Оцінки достатнього і високого рівня отримали - 57%; 67%; 67% учнів, відповідно.

У 2017 році учні гімназії брали участь в онлайн тестуванні: Українська мова: готовність до державної підсумкової атестації; Математика: готовність до державної підсумкової атестації; Історія україни: готовність до державної підсумкової атестації. Оцінки достатнього і високого рівня отримали - 66%; 93%; 88% учнів, відповідно.

Участь у моніторингових дослідженнях Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу в 2015-2016 н.р.

Комунікативні уміння й навички з української мови учнів 4-х класів


Оцінка рівня готовності учнів 11-х класів м. Києва до зовнішнього незалежного оцінювання

   Колектив гімназії брав участь у моніторингових дослідженнях з 2010 року. Так, наприклад: моніторингове дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів (28 березня 2013 року, 27 квітня 2011 року, 28 квітня 2009 року), учнів 5-х класів (14 квітня 2010 року), дослідженні рівня сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів (22 лютого 2012 року), моніторинговому дослідженні з англійської мови учнів 10-х класів (7 листопада 2012 року), дослідженні культури мовлення учнів 8 класу (2013 р.) та інших. З результатами можна ознайомитися далі >>>    >>>   



ico_arrow Опитування

Що Ви вважаєте найбільш актуальним для розвитку гімназії?










Всього голосів: 395

 Зайти в облікові сторінки Офіс 365.