
Останні новини
Корисні сайти
ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки, Київ
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Дія.Цифрова освіта
Елекронні підручники
Для створення умов успішної реалізації проекту «Моніторинг у Гімназії» здійснюються наступні кроки:
- Визначено потенціал педколективу та матеріально-технічної бази. Визначено проблеми розвитку і вдосконалення. Визначено шляхи реалізації.
- Здійснюється пошук нових можливостей. Цілі моніторингу відображено у планах Гімназії.
- Відпрацьовується технологія отримання регулярної інформації про якість загальноосвітньої підготовки учнів (грудневе директорське тестування та ведення електронного журналу).
- Оперативний зв'язок з батьками, підтримка батьків.
Об’єктом моніторингу є психо-фізичний стан і навчальні досягнення учнів
1. Навчальні досягнення:
- українська мова
- математика
- англійська мова
- природознавство (5 клас)
2. Психолого-педагогічна діагностика:
- “кодування”
- “творчі здібностіі”
- “конструювання”
- психологічна адаптація
- рівень персональних досягнень
- мотивація до навчання
- дослідження структури взаємовідносин у класному колективі
Психологічна адаптація: питання опитувальника виявляють рівні розуміння навчального матеріалу і працездатності в школі; вміння використовувати навчальну допомогу і засвоєний спосіб навчальної діяльності для виконання подібного завдання; зацікавленість навчальною діяльністю; психоемоційний та соматичний стан дитини.
Більше 90% учнів мають високий і достатній рівні адаптації до навчальної діяльності в школі.
Рівень персональних досягнень: аналіз, протиставлення, знаходження відмінностей, логічне слідування.
«Конструювання» "Конструювання" Виявляє рівень мовленнєвого розвитку учня, багатство його словникового запасу. Учневі пропонувалося написати якнайбільше речень їз чотирьох слів, у яких кожне слово починається з певної букви. Фраза обов'язково повинна бути логічною, слова в реченні - погодженими у роді, числі, особах та відмінках. Додавати інші слова не дозволяється. Зазначені букви можна використовувати як прийменники. Тестування триває 5 хвилин.
"Кодування" Один з інструментів вимірювання інтелекту дітей, яким виповнилося 8 років (комплексна процедура).
Тест «творчі здібності» виявляє розмаїття інтересів учня, незалежність його думок, гнучкість та пристосовність, допитливість, наполегливість. Допомагає доповнити відомості про сімейну обстановку.
У гімназії проведиться діагностика суб’єктивної вмотивованості учнів у навчанні певній дисципліні. Обрати твердження, які найбільше відповідають Вашим відчуттям (по відношенню до навчання кожній з дисциплін окремо).
Навчальна дисципліна |
Відчуття |
- Російська мова - Українська мова - Українська література - Англійська мова - Математика - Природознавство - Географія - Історія - Фізична культура |
2. Вчу, бо так треба 3. Встигаю виконати 4. Із задоволенням іду на урок 5. Працюю самостійно
|
Детальніше про діагностику суб’єктивної вмотивованості:
- Українська мова>>> - Математика>>> - Англійська мова>>> - Історія>>>
Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу активно досліджуються стан функціонування системи освіти м. Києва, ефективність науково-освітніх інновацій та педагогічних технологій освітньо-виховного простору, накопичується інформація про рівень знань, умінь і навичок учнів для прийняття ефективних управлінських рішень з метою підвищення якості столичної освіти.